reklama

Celebritou aspoň na minútku

Nikdy som nechcela byť celebritou, ani so celebritou žiť. Príliš milujem svoju slobodu a to, že nemusím žiť podľa  predstáv iných. Dnes som si ale poprvykrát naozaj úprimne, ale len v kútiku duše, zapriala byť aspoň na pár sekúnd slávna. A dôvod ? Dala by som oficiálne stanovisko na isté veci zo svojho súkromného života bez toho, aby sa ľudia pozastavovali nad tým, prečo takéto veci vôbec vyťahujem, keďže môj život vôbec nikoho nezaujíma.

Písmo: A- | A+

Dovoľte mi preto, hlavne vy, čo ma vôbec nepoznáte, tváriť sa, že vás môj život zaujíma a dokončiť niektoré statusy na Facebooku, ktoré som stokrát napísala a následne vymazala.

Nedávno som sa ocitla v nepríjemnej situácii, v ktorej som si bola istá, že sa nikdy neocitnem. Ublížil mi jeden blízky, veľmi nevyrovnaný človek, ktorý svoju vlastnú nedokonalosť maskuje tým, že vynáša súdy nad všetkými ostatnými. Po tomto útoku som ostala veľmi smutná a prázdna, pretože len pár mesiacov dozadu bol v rovnakej situácii niekto iný a ja som bola plná rozumov a presvedčenia, že mne sa niečo také nikdy nemôže stať. No, ale ako to v mojom živote chodí, Boh stojí pri mne a ako som si všimla, počúva pozorne každé moje slovo. Neviem, aké má so mnou plány, ani čo pre mňa prichystal, ale denno-denne mi pripomína, že on je jediný, kto nás môže súdiť. Pred pár rokmi som poznala jedno dievča, ktoré v priebehu roka pribralo 30kíl. Moja krutá 45kilová maličkosť vtedy nahlas vyhlásila, že nechápe, ako sa to mohlo dievča tak opustiť a dopustiť, aby sa to stalo. Bola to úspešná mladá žena, ktorá navyše randila s mediálne známym človekom. Neprešiel ani rok a ja som to všetko pochopila. Rovnako ako aj to, že kým nevnikneš pod povrch problému a nevyskúšaš to na svojej vlastnej koži, nemáš ani len právo súdiť iného človeka. Keď som si to uvedomila, začala som byť šťastnejšia. Veľakrát okríknem manžela, aby si dával pozor, čo hovorí, aby veci nezakríkol a on sa na to často hnevá, ale v podstate vie, že mám pravdu. Spolu sme sa začali „oslobodzovať“ od takýchto samozvaných sudcov, ktorí nemali ani potuchy ako sa veci majú a svojimi slovami, skutkami a myšlienkami nám ubližovali. A rovnako pomaly sme pripravili miesto pre ľudí, ktorí nás vo svojom živote chceli mať takých, akí naozaj sme. Vtedy sa stalo niečo úžasné. Okrem starých dobrých priateľov nám do cesty prišli noví ľudia, ktorí nás zahrnuli porozumením a nezištným priateľstvom. Dovolím si povedať, že nás zahrnuli „ľudstvom“. V decembri sme sa zhodou veľmi nešťastných náhod ocitli takmer na ulici a mňa to úplne zlomilo. Vtedy sa udialo niečo neuveriteľné, čo od základov zmenilo moje zmýšľanie a stalo sa prameňom môjho optimizmu a viery v dobrých ľudí. Učiteľka zo škôlky zburcovala vikárku a tá svojich farníkov s prosbou o pomoc pri hľadaní krátkodobého ubytovania. Na druhý deň sa nám začali ozývať úplne cudzí ľudia a chceli nás ubytovať v svojich príbytkoch. ZADARMO ! Vtedy som všetko pochopila, svet, v ktorom žiješ a ľudí, ktorých stretávaš sú naozaj tvojim zrkadlom. V tej chvíli som si spomenula na všetkých dudrošov a samosudcovov, ktorí len nad nami krútili hlavami, že robíme niektoré veci inač ako oni, teda nezištne, a volali nás naivkami, a cítila som sa ako VÍŤAZ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Od nášho návratu na Slovensko uplynulo 6 mesiacov a hoci sa o nás Slovákoch hovorí, že sme dobrí a pohostinní ľudia, veľmi často stretávame ľudí, ktorí nevedia pochopiť, čo za tým sledujeme, že pre iného niečo urobíme. Nie všetko je o peniazoch. Nie je za tým žiadne riťolezectvo ani skrytý zámer. Často ma to rozladí, keď si to niekto myslí. Ale ja viem pravdu. Z dobrého pocitu sa síce najesť nedá, ale veľmi dobre sa s ním žije. Dáva mi to nádej a tiež to beriem ako splácanie dlhu za to, koľko dobrých ľudí pomohlo nám. Teraz sme na rade my. A viete čo ? Každodenne sa dostávame do ďalších a ďalších a dlhov a dúfam, že tieto budeme splácať až do konca života. Ale aby som sa predsa dostala k tomu, o čom som chcela na začiatku písať. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Poprosila by som, aby ste prestali riešiť moju váhu. Je to moja váha, moje telo. Radšej si začnite vážiť seba samých a to, či ste so sebou naozaj spokojní. Pre svoje bývalé lásky a takzvaných starých známych – som veľmi šťastná a ďakujem Bohu za najúžasnejšieho manžela a synčeka na svete.

Áno, sme štastní, že sme sa rozhodli vrátiť na Slovensko a nie, nie je tu tak zle, ako sa všade o tom píše a rozpráva. Ľudia, GET THE LIFE, ovládnite svoj vlastný život, kým nie je neskoro. Vypnite tie správy a seriály, ktoré programujú vaše mysle a začnite si všímať naozajstné veci. A to vám garantujem, že budete šťastnejší.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže Hawk, dohovorila som, ale to len na dnes. Keďže ako správna Slovenka, aj ja musím mať svoj názor na všetko, určite teda ešte niečo napíšem, hoci neviem, či to niekoho zaujíma.

Natalia Bartekova

Natalia Bartekova

Bloger 
  • Počet článkov:  7
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som Slovenka, ktorá sa po viac ako 10rokoch vrátila z Londýna na Slovensko. Som matka 5ročného chlapčeka Vilka a manželka Martina, ktorí sú pre mňa všetkým. Som človek, ktorý kedysi písal každý deň a za posledných 10rokov nenapísal ani riadok, ak si odrátam pohľadnice k narodeninám a vianociam. Človek, v ktorom sa všetky myšlienky tak nakulminovali, že sa ich pokúsim vďaka blogu nejako pretriediť a dostať zo seba. Zoznam autorových rubrík:  ŽivotSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu